نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • آقازاده، هاشم شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
  • آقازاده، هاشم ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • ابراهیمی، مهدی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
  • ابوالفضلی، سیدابوالفضل طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • احمدی، سعید تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • اسدی، لیلا نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • اسکندری، نادر تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • اسماعیل پور، مجید تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • اصانلو، بهاره طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • اکبری، مهدی طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • امینی، علیرضا تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • امینی نژاد، ایلیا تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • انجم شعاع، زهرا آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]

ب

  • باشکوه اجیرلو، محمد تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • باقری، مهدی آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
  • بحرینی زاد، منیژه تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • بهرام زاده، حسینعلی کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]

پ

  • پرهیزگار، محمدمهدی ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • پویا، علیرضا تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • پورجمشیدی، حدیث نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • پورواحدی، فروغ طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]

ت

  • تابش مقدم، محمد تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • تبریزیان، بیتا طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • تقوی فرد، محمد تقی تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]

ج

  • جرجرزاده، علیرضا نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • جلالی، سید حسین نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]
  • جلالی، سیدمهدی طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
  • جلالی، محمد طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]

چ

  • چابک، سید حسین تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]

ح

  • حسینی، میرزا حسن ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • حسن پور، حسینعلی طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • حسن پور قروقچی، اسماعیل آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
  • حسین زاده لطفی، فرهاد بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • حقیقی، محمد طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
  • حقیقی کفاش، مهدی طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]

خ

  • خاشعی، وحید طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • خاشعی، وحید تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • خبیری، سید حسین ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
  • خدادادحسینی، سیدحمید تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
  • خدامی، سهیلا طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • خرم نسب، سیدحمزه بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • خوش نشین لنگرودی، محمدرضا تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
  • خوشنویس، مژده ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]

د

  • دانایی، حبیب اله ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
  • دباغی، حامد توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • دعائی، زهره السادات تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • ده بینی، نیوشا طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • دهقانان، حامد تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • دوست حسینی، فهیمه تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]

ر

  • ربانی مهر، مائده واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • رجبی پور، علیرضا تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
  • رحیمی کلور، حسین تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
  • رستگار، عباسعلی فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
  • رسولی قهرودی، مهدی تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • رضوانی، مهران طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • رنجبر، محمد حسین آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]

ز

  • زمانی مقدم، افسانه تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • زهره وندیان، کریم تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • زهره وندیان، محمد تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]

س

  • سامانیان، مصیب کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
  • سپهوند، رضا تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
  • سپه وند، مسعود تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
  • سیدی، الهه تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
  • سعیدا اردکانی، سعید توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]

ش

  • شاکری، المیرا تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
  • شاکری، رویا عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]
  • شامی زنجانی، مهدی تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
  • شیرزادای، آفرین تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
  • شریفی، مانی بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
  • شهریاری، محمد رضا بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]

ص

  • صنایعی، علی واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]

ط

  • طالبی، داود طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • طاهری، سید محمدرضا طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • طباطبایی نسب، سیدمحمد توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
  • طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
  • طهماسبی آقبلاغی، داریوش شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]

ع

  • عابد خراسانی، مهران تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
  • عارف نژاد، محسن تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
  • عزیزخواه آلانق، سعیده تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • عسکری، محسن مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • عسکری فر، کاظم بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • عسگرحلوائی، علی گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]

غ

  • غفاری، ایمان تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
  • غلامی، عبدالخالق طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]

ف

  • فاریابی، محمد تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
  • فتاح ناصرآباد، سجاد تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]

ق

  • قزوینی، هادی فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]

ک

  • کاظمی، علی واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
  • کاظمی، فاطمه تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • کریم زاده، نسیم تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
  • کعب عمیر، احمد نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • کفاش‌پور، آذر تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]

گ

  • گل محمدی، عماد نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]

م

  • محمدکریمی، یوسف طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • محمودی میمند، محمد طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
  • میرسپاسی، نیلوفر طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
  • میرفخرالدینی، سیدحیدر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • مروتی شریف آبادی، علی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • مشعشعی، حدیث السادات طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
  • میکائیلی، فرامرز طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
  • ملک اخلاق، اسماعیل طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
  • موسوی، سیدامیرمحسن تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
  • موسوی، سید نجم الدین تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
  • موسوی شمس آباد، سید جلال کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]

ن

  • نادری، نادر نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
  • ناصرصدرآبادی، علیرضا مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
  • نامداریان، لیلا تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
  • نجفی توانا، سعید تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
  • نیکبخت، امین بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
  • نکوئی زاده، مریم تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]

و

  • واعظ، سید علی نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
  • وظیفه دوست، حسین تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
  • ولی پوری، زهرا طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]

ه

  • هاجری، رضا طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
  • هاشمی، سیده فائز تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]

ی

  • یزدانی، ناصر تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
  • یعقوبی، نورمحمد عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]