آ
-
آذر، عادل
تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
-
آقازاده، هاشم
شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
-
آقازاده، هاشم
ریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
ا
-
ابراهیمی، ابوالقاسم
بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
-
ابراهیمی، مهدی
گونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
-
ابوالفضلی، سیدابوالفضل
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
-
احمدی، سعید
تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
-
اسدی، لیلا
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
-
اسکندری، نادر
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعدیل گری شایستگیهای محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
-
اسماعیل پور، مجید
تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
-
اصانلو، بهاره
طراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
-
اکبری، مهدی
طراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
-
امینی، علیرضا
تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
-
امینی نژاد، ایلیا
تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
-
انجم شعاع، زهرا
آسیبشناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
ب
-
باشکوه اجیرلو، محمد
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعدیل گری شایستگیهای محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
-
باقری، مهدی
آسیبشناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
-
بحرینی زاد، منیژه
تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
-
بهرام زاده، حسینعلی
کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
پ
-
پرهیزگار، محمدمهدی
ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
-
پویا، علیرضا
تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
-
پورجمشیدی، حدیث
نقش شبکههای اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
-
پورواحدی، فروغ
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
ت
-
تابش مقدم، محمد
تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
-
تبریزیان، بیتا
طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
-
تقوی فرد، محمد تقی
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
ج
-
جرجرزاده، علیرضا
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
-
جلالی، سید حسین
نقشآفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکتها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]
-
جلالی، سیدمهدی
طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
-
جلالی، محمد
طراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
چ
-
چابک، سید حسین
تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
ح
-
حسینی، میرزا حسن
ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
-
حسن پور، حسینعلی
طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
-
حسن پور قروقچی، اسماعیل
آسیبشناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
-
حسین زاده لطفی، فرهاد
بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
-
حقیقی، محمد
طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
-
حقیقی کفاش، مهدی
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
خ
-
خاشعی، وحید
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
-
خاشعی، وحید
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
-
خبیری، سید حسین
ریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
-
خدادادحسینی، سیدحمید
تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
-
خدامی، سهیلا
طراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
-
خرم نسب، سیدحمزه
بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
-
خوش نشین لنگرودی، محمدرضا
تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
-
خوشنویس، مژده
ریشهیابی پیدایش و موفقیت جهانزادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 503-532]
د
-
دانایی، حبیب اله
ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 35-60]
-
دباغی، حامد
توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
-
دعائی، زهره السادات
تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
-
ده بینی، نیوشا
طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
-
دهقانان، حامد
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
-
دوست حسینی، فهیمه
تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
ر
-
ربانی مهر، مائده
واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
-
رجبی پور، علیرضا
تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 529-556]
-
رحیمی کلور، حسین
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعدیل گری شایستگیهای محوری شرکت [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 447-473]
-
رستگار، عباسعلی
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
-
رسولی قهرودی، مهدی
تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
-
رضوانی، مهران
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
-
رنجبر، محمد حسین
آسیبشناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 79-107]
ز
-
زمانی مقدم، افسانه
تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
-
زهره وندیان، کریم
تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
-
زهره وندیان، محمد
تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
س
-
سامانیان، مصیب
کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
-
سپهوند، رضا
تاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
-
سپه وند، مسعود
تاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
-
سیدی، الهه
تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 1-50]
-
سعیدا اردکانی، سعید
توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
ش
-
شاکری، المیرا
تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدلهای ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 311-342]
-
شاکری، رویا
عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]
-
شامی زنجانی، مهدی
تاثیر بازیوارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
-
شیرزادای، آفرین
تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
-
شریفی، مانی
بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
-
شهریاری، محمد رضا
بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیلگر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 61-78]
ص
-
صنایعی، علی
واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
ط
-
طالبی، داود
طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانههای اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
-
طاهری، سید محمدرضا
طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
-
طباطبایی نسب، سیدمحمد
توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهماننوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 419-445]
-
طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات
تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
-
طهماسبی آقبلاغی، داریوش
شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 209-234]
ع
-
عابد خراسانی، مهران
تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
-
عارف نژاد، محسن
تاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
-
عزیزخواه آلانق، سعیده
تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
-
عسکری، محسن
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
-
عسکری فر، کاظم
بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
-
عسگرحلوائی، علی
گونهشناسی مدلهای کسبوکار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد) [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 109-143]
غ
-
غفاری، ایمان
تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 133-158]
-
غلامی، عبدالخالق
طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 83-110]
ف
-
فاریابی، محمد
تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 371-394]
-
فتاح ناصرآباد، سجاد
تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 477-502]
ق
-
قزوینی، هادی
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
ک
-
کاظمی، علی
واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 111-131]
-
کاظمی، فاطمه
تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
-
کریم زاده، نسیم
تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفههای آگاهی، شهرت و اعتماد به برند [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 235-260]
-
کعب عمیر، احمد
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
-
کفاشپور، آذر
تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجیگری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 51-81]
گ
-
گل محمدی، عماد
نقشآفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکتها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 239-266]
م
-
محمدکریمی، یوسف
طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانههای اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
-
محمودی میمند، محمد
طراحی و تبیین مدل آمادگی جاریسازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 187-208]
-
میرسپاسی، نیلوفر
طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 455-475]
-
میرفخرالدینی، سیدحیدر
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
-
مروتی شریف آبادی، علی
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
-
مشعشعی، حدیث السادات
طراحی مدل وفاداری مصرفکننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرفکننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 1-34]
-
میکائیلی، فرامرز
طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 395-431]
-
ملک اخلاق، اسماعیل
طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانههای اجتماعی برخط [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 475-497]
-
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی
فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 533-560]
-
موسوی، سیدامیرمحسن
تاثیر بازیوارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 395-418]
-
موسوی، سید نجم الدین
تاثیر توانمندسازی عرضهکنندگان بر همطراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 371-394]
-
موسوی شمس آباد، سید جلال
کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 261-296]
ن
-
نادری، نادر
نقش شبکههای اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 291-309]
-
ناصرصدرآبادی، علیرضا
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای معدنی سنگ آهن استان یزد [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 297-329]
-
نامداریان، لیلا
تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 343-369]
-
نجفی توانا، سعید
تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
-
نیکبخت، امین
بخشبندی خوشهای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 557-585]
-
نکوئی زاده، مریم
تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 145-163]
و
-
واعظ، سید علی
نقش تعدیلگر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیتپذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 165-205]
-
وظیفه دوست، حسین
تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 159-184]
-
ولی پوری، زهرا
طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 433-454]
ه
-
هاجری، رضا
طراحی و تبیین الگوی استراتژیهای بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 331-369]
-
هاشمی، سیده فائز
تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 207-237]
ی
-
یزدانی، ناصر
تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک [دوره 13، شماره 25، 1400، صفحه 499-528]
-
یعقوبی، نورمحمد
عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک [دوره 13، شماره 26، 1400، صفحه 267-290]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد